22 Şubat 2010 Pazartesi

ben geldim hemde bi bavul dolusu resimleeeeeee:)))))

SU zamana kadar olanlari resimlerle anlatmak istedim makinadaki sorun cozuldu cok sukur iyi seyirler:)))


1

abdullah gul bangladeshe geldi ve bizde katildigi torene davetliydik hic aklima gelirmiydi onu gorunce o atmosferi yasayinca hungur hungur aglayacagimmm ey gurbet sen nelere kadirisn...
2

kuafor maceramm resim bulanik cunku dogru durust cekemedim:)))burda gittigim ilk kuafor ve bence buranin standartlarina gore cok guzel bir yerrr ve ucuz kas -biyik 80taka(tl olarak 1.5 lira yapioo) ve muamele 10 numara sanki yuzume masaj yaptirdim buz falan surduler okadar yanii ben cok begendimmm bidahasina diger hizmetlerinide deniycem ...
3

temizlik muhabetlerimiz :))) hangisi taslari daha iyi siliyoo acaba...

Hiç yorum yok: