23 Şubat 2010 Salı

minik kedicik...........




EVimin arka odasinin cami gole bakiyoo gol dedigime bakmayin bataklik bu ulkede her yerde bataklik var ama ben evimin arka odasinda ki bu manzarayi seviyorum burdaki gorup gorebilecegim en guzel yer burasi (cok sicak oldugu icin ben daha yasamadim )ama sabahlari bu oda muhtesem oluyo: sanki yazlikta uyaniyorsunuz mis gibi bi hava kus civiltilari ve dikkat her an her turlu hayvan cikabilir:))) hakikaten bi gun bi sincap gordumm saskinlik icinde anlatiyorum herkese
resmini cekemedim fotograf makinam bozuktuu:((( ama pesindeyim iz ustundeyim yani:)) her an yakalaya bilirim bide asagidaki minik kedicik var arasira gelen benim camin onu ist sahil gibi:D
sevgililermi dersin,gitarini alip efkar dagitmaya gelenlermi yoksa sabah yuruyusu yapanlar mi :)) ben seviyorum ya bu eviii her cami baska bir yere bakiyorrrr... buda bana iyi geliyorrrr.....

Hiç yorum yok: