23 Ekim 2011 Pazar

bu aralar ...


Gerek bi ara olan internet kesintimiz gerek gunluk kosusturmacalarim suan kizimin ve benim gecirdigi grip nedeniyle yazamadim .Ama bu arada yogaya basladim basta bangladeshte bisey yapamamaktan verdigi isyanla baslatan DILEK ve bu isyani bastiran MAKBUS ve bende isyana uyan isyanci olarak yogaya gitmeye karar verdik cokta iyi ettik hani bu kadar guzel gidecegini tahmin etmiyordum .Haftada 3 gun gidiyoruz sabah 10 la 11 arasi cok verimli geciyor ozellikle dogumdan sonraki deformasyonu halledicem gibi :))) kendi adima soliyim ben isin meditasyon degilde daha cok hareket ve bereket kismindayim gitsin kilolar:)) ha ilk derste bizdede cem yilmaz sahneleri yasanmadi degil ozellikle dersin sonunda bagdas kurup su *aaaaa....* deme kismi baya guldurdu bizi ve o basit gozuken ama yapmasi cok zor olan hareketlerde nesemize nese katti :) yanliz bugun baktimda alistik *aaa...(burda amin dedirtiyo hoca bize)*diyince artik gulmuyoruz zevkle yapiyoruz zevkle :) yani kisacasi yeni bir ugras bulduk kendimize ve cok egleniyoruz.Simdi baska heycan var esim ve bende gelecek hafta pazar gunu ALLAH izin verirse turkiyeye hasret gidermeye anne baba eli opmeye torunu onlara kavusturmaya hayirli bir ise isim koymaya gidicez ins. simdi onun tatli hazirliklari basladi bizde ....bu aralar boyle:))ALLAH a emanet olun ......

Hiç yorum yok: