10 Aralık 2011 Cumartesi

ECRIN 1 YASINDA!!!!

Benim bebek melek kizim 1 yasina girdi artik kocaman bir kiz oldu .Sana saglikli guzel uzun bir omur diliyorum canimin parcasi iyi ki dogdun iyi ki benim kizim oldun ....




ecrin hanima dogum gunu hazirlamak benim icin cok keyifliydi ozellikle ist donusumuzu dogum gunu tarihine gore ayarladik anneannesinde de yaptigimiz dogum gunuyle iki kez kutlamis olduk hazirliklar cok eglenceli gecti...


menuyu hazirlarken severek takip ettigim bloglardan birsenceninde kizinin 1 yas dogum gunu menusu cok yardimci oldu dogrusu :))plastik 1 yas tabak ve bardaklari aldim pasta ve icecekleri bunlarda servis yaptik ayrica 1 yas pecetelerimizi 1 yas masa ortumuzu unutmayalim :)))



masamiz mutfakta oldugu icin mutfagi guzelce dekore ettim her nekadar duzgun resimleyemesemde kapiya 1 yas susleri sandalyeleride tullerle giydirdim ...

ve pastamiz
bunu yaptirmadan nereseyde 2 ay once karar vermistim esimlede paylasinca harika bir fikir oldugunu soledi .Internette pasta icin fikir ararken hep cizgi film kahramanlari vardi ve benim kizimin henuz sevdigi bi kahraman yoktu bende onu anlatan bisey olsun istedim iste sonuc .... Benim ki sadece duslemekti sevgili cookieborn (ebru abla)bunu gercege donusturdu ellerine saglik ben sadece kabataslak anlattim ve sen hic bir ayrintiyi kacirmadin tekrar tekrar emegine saglik...


ecrinin dogum odasi icin hazirladigim bi cok urunu(onlarida bir ara paylasicam ) dogum gunundede kullandim bu sepette onlarda biri icine kurabiyelerimizi koyduk

ve bir yas kurabiyemiz

iki degisik sekilde vardi ben tam olarak resimleyemedigim icin cookieborn blogndan aldim

birde misafirlere dagitmak icin magnet yaptirdik gelin gorun ki onuda resimlemeyi unutmusum ....
NOT:ben baya bisey nutmusum :))) artik ilk dogum gunu acemiligime verin ....

1 yorum:

ezelkizinodasi dedi ki...

fıstık kızımı göremedim bu sefer.maaşallah diyorum güzel yanaklarından öpüyorum.29 kasım da doğması da benim için ayrıca anlamlı .yeni yaşı ,ilk yaşı mutluluk,huzur,sağlık şans getirsin.