14 Ocak 2010 Perşembe

bir adim geriden takip etmek...........


burda uydudan turk kanallari cekmiyoo(trt.samanyolu haric) buyuzden tv almakta kararsizdik ama artik karar verdik alicaaz bitane tez zamanda sole karsisina oturup zaplicaz kanallari varsin turk kanali olmasin dimi ama:)) burda herseyimiz pc o ve internetimiz olmasa ne yapardik bizz ??? sabah uyanip direk 2 gun once yayinlamis olan mesala yaprak dokumunu doldurmak oluyo isim. tabi o dolana kadar ev isleri bitiyorda cay iciliyor .bu yuzden bir adim geriden izliyorum canli izleyemiyorum netten takilip duruyoo yada hic acilmiyor acildigi saatte burda gece yarisi olmus oluyo. bide yeni dizileri takibe basladim en eglenceli kismi turkiyede olsam 1 hafta beklicektim yeni bolumu oysa ben burde bir adim geriden gelince hergun bir bolum izliyorumm:))) evde pc surekli acik msn de dunyayla iletisimim gastelerde ordan okunuyoo.hayat bizde pc de akiyoo .yeni bi postta gorusmek uzere:))))

4 yorum:

Ezel Kızın Odası dedi ki...

''hayat bizde pc de akıo'' güzel olmuş :))

a. gizem dedi ki...

alın alın tv dilancım:)fiyatlar uygun mu oralarda peki?

dilan(didem) dedi ki...

hakketen guzel olmuss:))

dilan(didem) dedi ki...

gizemcigim fiyatlar turkiyedekinin iki kati nerdeyse cunku burda tv de bir luks maalesef herkes alamiyoo...