8 Ocak 2010 Cuma

XYZ restorant degismez tatlar........

Burda bir kac yer var yemege gittigimiz XYZ de onlarda biri uttarada merkezde eve 10 dk bi mesafede ama buranin trafigi ole berbat ki evden 45 dk suruyor nerdeyse.XYZ tayland,cin ve hint mutfagi sunuyor bizim yemekten zevk aldigimiz yiyecekleri sizinle paylasmak istedim


sol tarafta gordugunuz makarna (chop suey ) inanilmaz lezzetli citir citir bir makarna bicakla kesip yiyosunuz ustune sebze sote(lahan,biber,havuc vb)burda en cok sevdigim yemek cin mutfagindan


sarimsakli ekmegimiz(garlic nan) siparis ettiginiz anda pisiyor sicacik servis ediliyor...


ve denizin degimiyle her derde deva thai soup :)) ben yokken buralarda nerdeyse hergun bu corbadan icermis zaten her geldiginde anlatip dururdu ilk ictigimde pek sevmedim tatli gibiyde zaten icinde karides var pek sevmem kendilerini sonra sonra alistim iciyorum bi kac kasik:)) buda tayland usulu





bu da yemekten sonra ikram toz halinde ve tatlari mayhos ama guzel bir tat birakiyor agizda...

3 yorum:

Cahit KÖMÜR dedi ki...

Merhabalar,

Birazdan yemeğe gidicektim gitmeden bloga bakayım dedim ve karşıma bangladesh yemekleri çıktı buradan çok leziz gözüküyor ama fotoğraflar daha yakın olabilirdi özellikle makarna, çıtır çıtır makarna nasıl diye merak ettim bu arada çorbada karides var demişsin karides çok leziz ve besleyicidir tam bir protein deposudur biz burada en az haftada bir teryağda yaparız eda'da bende ekmek bana bana :) yeriz neyse ben çok acıktım kendinize iyi bakın,

Cahit ve Eda KÖMÜR
(Unutmadan bir de Kaan Emre KÖMÜR)

dilan(didem) dedi ki...

:)) ne iyi ettin cahit abi senin icin bi post daha yayinliyorum makarna ve karides:) evet istanbulda denizde tereyaginda yapip yer ben bakarim .Burda henuz denemedi fiyati da cok uygun karidesin burda ihracatinida yapiyolar.karides her restorantta bi cok cesitte kullaniliyor ...sevgiler..

Ezel Kızın Odası dedi ki...

hoop abi benim bloğa bu kadar yorum yapmıyorsun alınıyorum ama...