12 Ocak 2010 Salı

markette etiket durumlari (1)


bizde NE UCUZ burda o COK PAHALI ya bir buyuk paket lays 8 lira tam 8 lira sasirdim kaldim!!!dunn markete ugradik burda bir kac tane buyuk market var yani buyuk derken turkiyedeki bimler kadar alisveris merkezi gibi degiller istedigin bir cok seyi bulamasanda idare ediyoruz cok sukur daha resimleyemedim marketleri cunku her gidis bir kosusturmada oluyoo bide pazarlar var tabi hep kurulu yakinda onlarin resimlerinidee koyucam...

layse donersek eger ben cok pahali diye soylenirken biraktim paketleri bide para birimleri taka 70 taka 1 dolara denkgeliyor paketin ustundekide cipslerin fiyatlari esim deneyelim diye aldigi kucuk paketler...

bunlarda bizim cikolatalarimizzz :))) turkiyede yuzune bile bakmazdim sinckersin ama burda bi tatli gelioo ki sormayin ve kitkat hindistandaN gelioo tadi benzemiyo bizim ordakilere ama idare ediyoruz ve digerleri turkmali adlarini ONCE duymaMISTIM VEDE gormemistim turkiyede gaziantepte uretiliyomuss burda turkmali ne varsa gorunce ole seviniyorumki cocuklar gibi:))) tatlari fena degil farki urunleri de yayinliycam bu yuzden 1 bu postun adi:)))sevgilerrr

3 yorum:

Unknown dedi ki...

laysci ayşe teyzeyi oraya yollasak :P çikolataların türk malı olmasına şaşırdım bide gaziantep burda olsa elimizi sürmeyiz bakmak için dedigin gibi ama olmayınca nasıl alınıyor dimi?

Ezel Kızın Odası dedi ki...

canım tuzlu bir şeyler istiyo naaptın şimdi sen

dilan(didem) dedi ki...

evet buraya ayse teyze lazimmm!!!:)))cnm dogru soluyosun valla bayramda verdikleri cikolatalar kadar kiymetli:))