24 Ocak 2010 Pazar

sizinle KARTOPU oynamak ISTIYORUM!!|(ortayada karisik )


BANGLADESHTEKI soguklar yeni bitti sayilir ben hep usudugumden bana hep soguk ya neyse.ama istanbul olemi kar kiyamet imis telefonda konustum da baya sogukmus hava burda kar gormek mumkun degil tabi hele sicaklar basliyomus simdi ben ilk defa yasiycam bu sicaklari ama ozledim sicagi cunku burasi gercekten soguk oluyor..istanbulda kartopu oynamak istiyorum ozledim istanbulu denizini ,gurultusunu,metrobusunu,annemin pisirdigi baligi,teyzemin makarnasini ve kizartmasini,kayinvalidemin et kavurmasini ,mertin gulusunu,suatin gicikligini:)),aksam telasini,denize bakmayi en cok ta denize bakmayi ozledimm o beni alip goturen sonsuzluga icime isik sacan denize bana bu duyguyu deniz gormedende yasatan denizime seni seviyorum geldimmmmmmmm bakiyorum hergun sana icimin gulen yuzu daliyorum huzura ozledigim herseyi bir anda yanimda buluyorum kartopu bile oynariz seninle bennnnnn....

Hiç yorum yok: