3 Ocak 2010 Pazar

ERKEN UYANMAK ........


Burdaki saat farki beni allak bullak ediyor ilk geldigimizde 5 saat ondeydik ve bu beni o kadar dengesiz yaptiki ilk zamanlar sabah 4 te uyanip evdekilerle nette konusup burda olup ama oraya gore yasamaya calisiyordum sonra butun gun uyumayip aksam 6 dedinmi kucuk cocuklar gibi kendimi yataga zor atiyordum sonra sonra gece gec yatmaya sabah ta sabah dedigimde oglen 3-4 te uyanmaya basladim bu durumda isime geliyordu (ki hala geliyor) msn actigimda arkadaslarim islerine gideli bir kac saat olmus oluyor bu da eglenceli bi bakima ben cabuk aksami ediyorum burda onlar hala calisa dursun:D her bakimdan farkli burda zamani toparlamak .2010 a girince saatler 1 saat geri alindi ve aramizdaki fark 4 saat oldu buda bende bi etki yaratmadi oysa cok buyuk umutlarim vardi bi saat degisiminden ne beklenirse artik.Cok uzattim biliyorum ama zamanimi verimli kullanamiyorum sabah erken kalkip ise giden esimi yolcu edip sonra ev isleriyle ugrasip yemek yapmak aksam yemek yemek bulasik vs guzle bir film izleyip uyumak sabahta ayni tempoda uyanmak.BU ara bunlar bana uzak gibi gece gec yatip oglen uyanmak sonra isleri yetistirmek .....isten kacmiyorum tek istegim erkendEeN uYANMAK!!!!!!!!!!!!!










BU KELEBEKLI SAATE BAYILIYORUM !!!!!!!!!!!!benimde olacak birgun


zaman ne kadar da buyuk adimlarla ilerliyorsun:)))))))



Bu modelleri cok begendim hep degisik aksesuar merakim vardir zaten bunlara benzer modelleri mudoda bulmak mumkun denize dogum gununde araba seklinde almistim birtane ....




Hiç yorum yok: